Cross

Cross

Το Cross είναι ένα πρόγραμμα ενδυνάμωσης και βελτίωσης της φυσικής κατάστασης που στηρίζεται στην εναλλαγή λειτουργικών ασκήσεων (π.χ. έλξεις, κάμψεις, καθίσματα, τρέξιμο, άρση βαρών κ.α.) που εκτελούνται με μεγάλη ένταση τις περισσότερες φορές χωρίς παύσεις.

 

Το Cross έχει ως στόχο την προετοιμασία του αθλητή ώστε να αποδίδει καλά σε οποιαδήποτε δοκιμασία του ζητηθεί.

Ο αθλητής προετοιμάζεται και στις 10 παραμέτρους του fitness:

 

1.Ακρίβεια

2.Ισορροπία

3.Συντονισμός

4.Ευλυγισία

5.Ευκαμψία

6.Σθένος

7.Καρδιοαναπνευστική αντοχή

8.Ταχύτητα

9.Ισχύς

10.Δύναμη

 

Το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό του Cross είναι το γεγονός ότι συνδυάζει ασκήσεις των παραπάνω παραμέτρων (WOD) ώστε σε κάθε προπόνηση ο αθλητής να δουλεύει παραπάνω από μία δεξιότητες.

Tι είναι το WOD;

 

Το WOD (Workout of the Day) είναι η προπόνηση της ημέρας, η οποία αλλάζει καθημερινά.

Οι προπονήσεις Cross γίνονται ομαδικά ανάλογα με το επίπεδο φυσικής κατάστασης του κάθε αθλητή, γεγονός που ευνοεί τον υγιή ανταγωνισμό και τη συνεχή βελτίωση του. Επιπλέον, κάθε WOD αποτελεί μία καθημερινή πρόκληση αφού οι αθλητές έχουν σαν στόχο είτε τον καλύτερο δυνατό χρόνο για συγκεκριμένο αριθμό επαναλήψεων ανά άσκηση είτε τον μέγιστο αριθμό επαναλήψεων σε συγκεκριμένο χρόνο.

 

Το Cross είναι ένα άθλημα πολύ δημοφιλές σε αθλητές πολεμικών τεχνών, σε επίλεκτα σώματα ασφαλείας αλλά και σε οποιονδήποτε επιθυμεί πραγματικά να βελτιώσει τη φυσική του κατάσταση, ξεκίνησε από την Αμερική και εξαπλώνεται με ραγδαίους ρυθμούς σε Ευρώπη και Ελλάδα.

 

1)  Ανταγωνίζεστε τον εαυτό σας όχι τους άλλους.

2) Κλιμακώστε τα Workout.

3) Προσοχή στη διατροφή σας. Είναι πιο σημαντική από τα φορτία που σηκώνετε.

4) Μη διστάζετε να ζητάτε διευκρινίσεις. Ξανά και ξανά..

5) Το Cross δεν είναι το παν.

6) Δεν γίνεται ευκολότερο, απλά εσείς εξελίσσεστε.

7) Δε θα κάνετε προσωπικά ρεκόρ κάθε μέρα.

8) Διασκεδάστε το.

9) Σεβαστείτε απόλυτα τις ημέρες ξεκούρασης και αποκατάστασης.